Schildklier infecti...

Notifications
Clear all

Schildklier infectie/ontsteking vs siliconen  

Dovi
 Dovi
(@dovi)
New Member
Lid geworden: 5 maanden geleden

Hey meiden! Ik vraag mij af of er meer meiden zijn die sinds zij een paar jaar terug implantaten heeft gekregen, symtomen vanuit haar schildklier heeft gekregen. Ik heb januari dit jaar een ernstige schildklier infectie gekregen (niemand weet waardoor) en ik ben nog steeds herstellende, was altijd heel sportief maar ik kan nu niet eens fietsen zonder hartproblemen te krijgen. Gisteravond de uitzending (kreeg de link via mijn broer) gekeken en meteen de gaargestoofd besteld. Dus ik ben benieuwd wat daaruit komt.

—-> zijn er meiden die ook symptomen vanuit hun schildklier hebben??

Mijn geschiedenis: In 2017 heb ik borst implantaten genomen. Dat ging niet zonder slag of stoot, mijn rechter borst kreeg binnen 24uur een ernstige bloeding (2liter opgehoopt in mijn borst) en ik moest opnieuw geopereerd en 1,5 jaar opnieuw aan deze borst doordat er veel kapsel was ontstaan en mijn borst in elkaar “gekrompen” was. Uit eindelijk alles goed denk je....behalve dan dat tijdens de eerste operatie mijn borst spier afgescheurd was (daardoor kwam de bloeding waarschijnlijk) ik heb nu dan ook een kuil als ik mijn borstspier aanspan (wat je vaker doet dan je denkt). 

1 Reply
Jelle123
(@jelle123)
New Member
Lid geworden: 3 maanden geleden

Hallo Dovi, 

Mag ik vragen wat de verschijnselen waren voor deze ontsteking? Welke klachten had je?

danljewel

Jelle

Reageer
Share: